27.03.2020 Математика
Тема. Задачі на кратне порівняння. Круг. Коло. Повторення таблиці множення і ділення на 6,7.
1) Усні обчислення.
1. За допомогою цифр 4,7,8 записати 9 різних двоцифрових чисел.
2. Назвати сусідів кожного числа: 20, 65, 49, 69.
На скільки число 11 більше за число 7?
На скільки число 20 менше за число 27?
У скільки разів число 15 більше за число 5?
У скільки разів число 3 менше за число 12?
Задача.
На добу людині достатньо 2 кг їжі і 2 кг води. Скільки їжі і води разом потрібно людині на тиждень?
Ст. 107 № 8 (усно).
2) Розвиток математичних умінь.
1. Відгадайте загадку.
Без початку, без кінця,
Без кутів фігура ця.
Сонечко їй вірний друг,
А звуть її всі ... (круг).
2. Самостійне опрацювання нового матеріалу.
ст. 108 № 5.
Що таке центр кола? Радіус кола?
3) Розв'язати задачу (письмово).
У хорі 20 дівчаток, а хлопчиків - у 4 рази менше. Скільки всього дітей співає у хорі?
Що відомо у задачі?
Про що дізнаємося з початку?
Яку дію треба виконати?
Про що дізнаємося потім?
Яку дію треба виконати?
Яку відповідь дамо на запитання задачі? (складаємо скорочений запис задачі, а потім розв'язуємо)
4) Виконання завдання ст. 108 № 4 (тонкий зошит)
Д/з ст. 32 зошит, повторити таблицю множення 2,3,4,5,6,7.
1) Усні обчислення.
1. За допомогою цифр 4,7,8 записати 9 різних двоцифрових чисел.
2. Назвати сусідів кожного числа: 20, 65, 49, 69.
На скільки число 11 більше за число 7?
На скільки число 20 менше за число 27?
У скільки разів число 15 більше за число 5?
У скільки разів число 3 менше за число 12?
Задача.
На добу людині достатньо 2 кг їжі і 2 кг води. Скільки їжі і води разом потрібно людині на тиждень?
Ст. 107 № 8 (усно).
2) Розвиток математичних умінь.
1. Відгадайте загадку.
Без початку, без кінця,
Без кутів фігура ця.
Сонечко їй вірний друг,
А звуть її всі ... (круг).
2. Самостійне опрацювання нового матеріалу.
ст. 108 № 5.
Що таке центр кола? Радіус кола?
3) Розв'язати задачу (письмово).
У хорі 20 дівчаток, а хлопчиків - у 4 рази менше. Скільки всього дітей співає у хорі?
Що відомо у задачі?
Про що дізнаємося з початку?
Яку дію треба виконати?
Про що дізнаємося потім?
Яку дію треба виконати?
Яку відповідь дамо на запитання задачі? (складаємо скорочений запис задачі, а потім розв'язуємо)
4) Виконання завдання ст. 108 № 4 (тонкий зошит)
Д/з ст. 32 зошит, повторити таблицю множення 2,3,4,5,6,7.
Коментарі
Дописати коментар