04.02.2022 Я досліджую світ

 Тема: Неповторність кожної людини

І. Повторення матеріалу

Що таке благодійність? Милосердя? Доброта?

Які настанови Матері Терези Ви запам'ятали?

ІІ. Новий матеріал

1. Люди відрізняються одне від одного іменем, зовнішністю, характером, поведінкою, уміннями. Чим ти відрізняєшся від інших?

2. Підготуй розповідь про себе. Використовуй початок речень.

Мене цікавить...

Мені хочеться бути схожим на...

Я люблю читати...

Я хочу навчитися...

3. Прочитай розповідь "Я - це я" (с. 17-18 підручник)

Що, на твою думку, неповторне в кожній людині? Познач у зошиті на с. 13 завдання 2. 

4. Напиши одним словом, про я ких людей йдеться в прислів'ях. Скористайся підказками (с. 15 завдання 3 - зошит)

5. Прочитай розповідь "Дбай про своє добре ім'я" (с. 18-19 підручник)

Як тебе називають вдома? Дізнайся у рідних, чому тебе так назвали.

6. Збери з розкиданих слів - назв характеру свій портрет (с. 19 підручник)

Домашнє завдання: с. 17-19 ( читати), с. 13-14 (зошит)


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

23.12. Українська мова

11.12. Мистецтво